اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بررسی کمبودهای خراسان‌شمالی پیش از سفر رئیس مجلس به استان

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به احتمال سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی، برخی از کمبودها و مصوبات بر روی زمین مانده استان بررسی شد.

بررسی کمبودهای خراسان‌شمالی پیش از سفر رئیس مجلس به استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان‌شمالی صبح امروز در نشست پیرامون هماهنگی سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی با اشاره به تامین آب شرب که از مصوبات سفر بوده و وضعیت بحرانی سدهای استان، اظهار کرد: آبهای مرزی از با کیفیت ترین آبهای کشور می باشدکه سال‌هاست از آن بهره مند نیستیم و در این خصوص سازمان برنامه و بودجه اقدام موثری تا کنون انجام نداده است.

وی گفت: این پروژه که بالغ بر ۳ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد در صورت تامین اعتبار طی بازه زمانی یک ساله به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: سدهای مرزی دارای ظرفیت ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب بوده این پروژه با اجرای مسیر خط انتقال ۲۳۰ کیلومتر ی در دو فاز اجرا می شود.

رشیدی در ادامه به عدم وجود آزاد راه و راه آهن و کمبود پرواز های استان پرداخت و به ضرورت اتمام بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تاکید نمود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تصریح کرد: همچنین در ادامه به بحث نهضت جهش تولید ملی مسکن پرداخته و گفت؛ استان خراسان شمالی از اولین استانهایی بود که تمام اراضی مورد نیاز در حوزه مسکن ملی را تامین کرده وبه دلیل کم بودن نسبت مصارف به منابع بانکها قادر به پرداخت تسهیلات مسکن نمی باشند که خواستار توجه ویژه به استانهای کم برخوردار در این خصوص شد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول