اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تخصیص 50 درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه‌های زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه راه و شهرسازی ابلاغ شد، گفت: پنج عنوان پروژه در رابطه با بهسازی و احداث راه‌های زنجان بود که مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مصوب شد که تخصیص حدود ۵۰ درصد این مبلغ گشایش خوبی در پروژه‌ها ایجاد و روند عملیات اجرایی سرعت گرفته است.

تخصیص 50 درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان در سفر استانی ۲۷ آبان سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در این سفر ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه اداره کل راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: از مجموع مصوبات ابلاغ شده، ۹ مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی بود.

وی با بیان اینکه برای پنج عنوان پروژه در رابطه با بهسازی و احداث راه‌های استان مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مصوب شد، گفت: حدود ۵۰ درصد این مبلغ محقق شده و با این میزان اعتبارات گشایش خوبی در پروژه‌ها ایجاد و روند عملیات اجرایی سرعت گرفته است.

اسماعیلی تاکید کرد: چهار عنوان مصوبه دیگر که برای تسهیل در امور حاکمیتی و مجوزها لازم بود که هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: همچنین در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی به عنوان دستگاه مجری نیز پنج عنوان از پروژه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی استان به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۵۵ درصد می باشد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول