اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لو رفتن سوالات امتحان نهایی تکذیب شد

مسوول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سوالات نهایی و هماهنگ کشوری در قرنطینه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طراحی و با نرم‌افزارهای ویژه رمزگذاری می‌شود، لذا موضوع لو رفتن سوالات قبل از آغاز امتحان به کل منتفی است.

لو رفتن سوالات امتحان نهایی تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احسان تقی‌بیگلو، مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران در رابطه با شایعات مربوط به لو رفتن سوالات نهایی اظهار داشت: در رابطه با شایعات مربوط به لو رفتن سوالات نهایی یا هماهنگ کشوری به اطلاع می رساند سوالات نهایی و هماهنگ کشوری در قرنطینه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طراحی و با نرم افزارهای ویژه رمزگذاری می‌شود.
مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  ادامه داد: رمز سوالات چند دقیقه قبل به روسای حوزه‌های اجرا و مدیران مدارس ارسال می‌شود تا با نرم افزار ویژه بازگشایی شود، لذا موضوع لو رفتن سوالات قبل از شروع امتحان به کل منتفی است.
وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان درخواست می‌شود فریب افراد سودجو را نخورده و در صورت مشاهده کانال‌های مدعی ارسال سوالات قبل از شروع امتحانات مراتب را با اداره سنجش استان در میان گذارند تا با همکاری پلیس فتا اینگونه افراد شناسایی و از امکان سوء استفاده این افراد از دانش‌آموزان جلوگیری به عمل آید.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول