اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی ۱۶۴ میلیارد تومان بدهکار هستند

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با بیان اینکه نزدیک به ۱۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان نگهداری می‌شوند، گفت: بدهی این زندانیان بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان است.

زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی ۱۶۴ میلیارد تومان بدهکار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ محمد حسن حسین بیگی امروز در جمع زندانیان غیرعمد زندان مرکزی اراک به بررسی مشکلات مربوط به پرونده‌های این مددجویان پرداخت و اظهار کرد: با همکاری خوب مددکاران، شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند، در کمترین فرصت و با دقت کامل انجام شده و اگر هر مددجویی در بدو ورود به زندان واجد شرایط حمایتی این ستاد مردم‌نهاد باشد، پرونده مربوطه تشکیل می‌شود و در ادامه اطلاعات کامل آنها به منظور انجام تحقیقات جامع در خصوص وضعیت مالی و خانوادگی این افراد و قرار گرفتن در فرآیند آزادی در اختیار ستاد دیه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۴۰ نفر از زندانان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان مرکزی نگهداری می‌شوند افزود: بدهی این زندانیان بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان  است.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ولادت امام رضا(ع) بیان کرد: ۱۳ زندانی جرائم غیرعمد استان با مجموع بدهی ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد شدند؛ از این مبلغ بیش از ۱۳ میلیارد تومان از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی بوده است.

حسین بیگی ادامه داد: ۶۶۰ میلیون تومان از طریق پرداخت وام از سوی بانک‌های عامل به زندانیان جرایم غیرعمد و ۳۲۳ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض از سوی این ستاد و خیران خاص پرداخت و حدود ۷۰ میلیون تومان نیز از سوی شاکیان بخشیده شد. بخشی هم از محل آورده مددجویان تأمین شده بود.

به گفته وی در سال گذشته ۳۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌ها و ندامتگاه‌های استان مرکزی آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی یادآور شد: شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی و شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول