اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رتبه اول آذربایجان‌شرقی در کمک به جبهه مقاومت

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان‌شرقی در خصوص کمک به جبهه مقاومت رتبه اول را دارد.

رتبه اول آذربایجان‌شرقی در کمک به جبهه مقاومت

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز عباسقلی احمدزاده، مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: حاضرین در خط مقدم همیشه متکی به عقبه خود هستند و این مردم ما هستند که همیشه پیشرو در مبارزه با دشمن و ظالم هستند. 

وی افزود: مردم آذربایجان به لشکر حضرت زینب(س) و سربازان حاج قاسم کمک کردند و مورد تحسین حاج قاسم قرار گرفتند.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌شرقی در خصوص کمک به جبهه مقاومت رتبه اول را دارد. 

وی با اشاره بر  دو شعار معروف «آذربایجان جانباز، خامنه‌ای دن آیریلماز» و آذربایجان اویاخدی، رهبرینه دایاخدی، گفت: مردم استان این شعار را در عمل نشان دادند و پشتیبان همیشگی انقلاب اسلامی بودند.

احمدزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۴۵ سال است که در کنار مظلومین جهان بوده و در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، گفت؛ صهیونیست‌ها زمانی شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند ولی انقلاب اسلامی ایران حزب الله را در بغل گوش آنها کمک کرد و یاری کرد و الان صهیونیست‌ها نمی‌توانند پای‌شان را بیشتر از گلیم‌شان دراز کنند. 

وی ادامه داد: الان دیگر جبهه مقاومت از کشمیر تا عراق و یمن و شام و افغانستان تشکیل شده است و در برابر استکبار و ظالم ایستاده است. 

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان گفت: جبهه مقاومت به عنوان خط مقدم اسلام ناب محمدی(ص) قرار گرفته است و امروز محور مقاومت در مقابل شیطان یعنی استکبار جهانی ایستاده است. 

وی گفت: جبهه مقاومت در برابر داعش پیروز شد و الان این جبهه با قدرت ایستاده و دشمن را عاجز کرده است. 

احمدزاده به بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی ابتدای سال، گفت: ایشان فرمودند که ما به جبهه مقاومت و حزب الله و مرم مظلوم کمک کرده و خواهیم کرد، ما به مظلومان جهان در هر نقطه که باشند کمک خواهیم کرد. 

وی گفت: این مایه افتخار است که رزمندگان جهان اسلام قدرتمند هستند و دشمنی که شعار از نیل تا فرات می‌دادند را به افول کشانده‌اند. 

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان خاطرنشان کرد: امروز دیگر مردم مظلوم فلسطین در برابر ارتش تا دندان مساح ایستاده و آنها را عاجز می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه ما از هیچ دشمن اسلامی هر چند مجهز واهمه‌ای نداریم زیرا جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در اوج قدرت هستند، گفت: دشمن روز به روز ناتوان‌تر می‌شود که بر همگان روشن شده است. 

احمدزاده ادامه داد: تجهیزات و قدرت ایران اسلامی تهدیدی برای هیچ کشور همسایه و سایرین نیست جز برای کشورهای غارتگر و استکباری و صهیونیستی. 

وی متذکر شد: ای مردم جهاد کنید با اموال خود برای تقویت جبهه مقاومت و لشکر آقا امام زمان(عج). امروز شیعیان مظلوم به کمک مردم نیاز دارند. کمک به منزله کمک‌های سنگین‌نیست بلکه به اندازه پول یک قرص نان. 

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان در خاتمه با اشاره بر آیه‌ای از قرآن کریم گفت: امروز دشمن از لحاظ چیره شدن نظامی به شما ناامید شده‌اند؛ از آنها نترسید بلکه از خداوند بترسید و از این بترسید که به مسائل جهان اسلام بی‌تفاوت‌ باشیم. 

پایان پیام/۶۰۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول