اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تردد بیش از ۲۲ میلیون خودرو در محورهای خوزستان

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در ۲ ماه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۵۵ خودرو در محورهای استان تردد داشتند.

تردد بیش از ۲۲ میلیون خودرو در محورهای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لاله صاحبی بزاز معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲ ماه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۵۵ خودرو در محورهای استان تردد داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: این میزان تردد در جاده‌های خوزستان، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: سهم تردد خودروهای سنگین از این میزان سه میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۷ کامیون بود که در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشت.

وی اضافه کرد: محورهای خرمشهر - آبادان، ماهشهر - بندر امام خمینی(ره) و شوش - اهواز پر ترددترین محورهای استان در ۲ ماه گذشته بوده‌اند.

صاحبی بزاز تصریح کرد: بیشترین تخلف فاصله غیرمجاز و سرعت غیرمجاز در محور رفت و برگشت خرمشهر - آبادان و شوش - اهواز ثبت شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول