اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وزیر بهداشت: دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم پزشکی ارتقا می‌یابد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده پرستاری بروجن 32 سال سابقه دارد اما در این سال‌ها پیشرفت زیادی نکرده بود لذا بنا شد در دولت سیزدهم این دانشکده ارتقا پیدا کند و بتواند به تربیت نیرو در سایر رشته‌های مرتبط نیز بپردازد، این موضوع در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت مطرح و مصوب شد.

وزیر بهداشت: دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم پزشکی ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهرام عین‌اللهی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه خیری کلینیک فوق تخصصی آموزشی درمانی در بروجن گفت: گسترش حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مناطق محروم در اولویت است و شهرستان بروجن نیز جزو مناطقی است که سابقه دیرینه در بحث فرهنگی و آموزشی دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دانشکده پرستاری بروجن ۳۲ سال سابقه دارد اما در این سال‌ها پیشرفت زیادی نکرده بود لذا بنا شد در دولت سیزدهم این دانشکده ارتقا پیدا کند و بتواند به تربیت نیرو در سایر رشته‌های مرتبط نیز بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت مطرح و مصوب شد و ما شاهد ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان بروجن هستیم که در حال حاضر محل بیمارستان سابق برای این دانشکده پزشکی در نظر گرفته شده است اما در برنامه است که محل خوبی برای تاسیس دانشکده در نظر گرفته شود.

عین‌اللهی بیان کرد: خیران سلامت این شهرستان در سطح کشور ممتاز هستند و بسیاری از اقدامات در حوزه بهداشت توسط خیران این منطقه رقم می‌خورد از جمله زمینی که امروز برای ساخت یک مرکز درمانی با سه هزار متر مربع زیربنا اهدا شد.

وی اظهار داشت: مشکلات بیمارستان ولی‌عصر این شهرستان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در اسرع وقت برطرف شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول