اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۴۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی آزاد شدند

۴۱ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی در دو ماه اول امسال با حمایت‌ خیران از تحمل حبس رها شدند.

۴۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ۴۱ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی در دو ماه اول امسال با حمایت‌ خیران از تحمل حبس رها شدند.

مجموع بدهی این زندانیان ۵۶۲ میلیارد و ۹۷۲میلیون ریال بود که یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال آن از سوی شاکیان بخشیده و ۶ میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال نیز آورده مددجو بوده است.

حدود ۵۳۳ میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد به‌ صورت پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی و ۱۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت شد.

در مجموع ۱۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال از مجموع بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و خیرین نیکوکار پرداخت شد.

۳۹ نفر از این زندانیان آقا و ۲ نفر خانم بودند؛ هم‌اکنون ۱۲۶ زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

شماره حساب های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد دایر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول