اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محسنی‌اژه‌ای: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود

رئیس قوه قضائیه بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

محسنی‌اژه‌ای: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در سفری بدون تشریفات و از پیش تعیین نشده وارد فرودگاه دشت‌ناز مازندران شد.

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به شهرستان ساری، برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مازندران در محل دادگستری استان حضور یافت.

محسنی‌اژه‌ای در دادگستری مازندران با بررسی چند پرونده قضایی استان بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

وی کاهش زمان رسیدگی به پروه‌های قضایی را خواسته به حق مردم دانست و افزود: طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی نه به نفع مردم و نه به نفع دستگاه قضا است.

به گزارش فارس، رئیس قوه قضائیه در این سفر به آسیب‌شناسی پرونده‌های کثیرالشاکی در دادگستری مازندران خواهد پرداخت و همچنین دیدار با قضات، کارکنان، مسوولان قضایی از برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول