اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مادر شهید «سجاد امیری»: 5 پسرم را فدای رهبر می‌کنم

مادر شهید بسیجی مدافع حرم و حافظ امنیت «سجاد امیری» گفت: سجاد آرزوی شهادت داشت، 5 پسر دارم که فدای رهبرم می‌کنم.

مادر شهید «سجاد امیری»: 5 پسرم را فدای رهبر می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی شهادت مظلومانه شهید «سجاد امیری» که دیروز در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید، امروز آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور در منزل این شهید با خانواده ایشان دیدار کرد.

 

مادر شهید سجاد امیری ضمن خوش‌آمدگویی به نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: سجاد آرزوی شهادت داشت، پنج پسر دارم که فدای رهبرم می‌کنم.

آیت‌الله علما: شهید «سجاد امیری» فدایی اسلام، انقلاب و سپاه بود

آیت‌الله علما ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سجاد امیری به مادر این شهید بزرگوار، اظهار کرد: انصافا از دیروز تا به حال جزء خوبی چیز دیگری از این شخص نشنیده‌ایم، انسانی فداکار؛ انسانی که با تمام وجودش فدایی اسلام، انقلاب و سپاه بود.

وی گفت: شهادت مبارک این شخصیت والامقام است، البته تربیت سپاه هم اینطور است که در دفاع از اسلام، مسلمین و حیثیت انقلاب جان فدا می‌کنند. این شهید بزرگوار برای همیشه سرافزار است چون دفاع کرده و دفاع از اسلام یک سابقه طولانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سپاه از اول سرافراز بود و تا ابد سرافزار خواهد بود هر چه مملکت دارد از سپاه، بسیج و ارتش دارد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول