اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرداختن به آسیب های اجتماعی، فرهنگی و مهاجرت در دستور کار حوزه هنری قزوین

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: سیاست حوزه هنری قزوین پرداختن به موضوعات حساس و زیربنایی از قبیل آسیب های اجتماعی، فرهنگی و مهاجرت است.

پرداختن به آسیب های اجتماعی، فرهنگی و مهاجرت در دستور کار حوزه هنری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی امشب در آئین رونمایی از مستند «منفی ۱۴» که در سینما بهمن قزوین با حضور محمود علی گو مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری، مهری السادات موسوی معاون اجتماعی بهزیستی کشور، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: مستند منفی ۱۴ به صورت دقیق و موشکافانه به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی در خصوص کودکان کار و خیابان می پردازد.

وی هدف مستند «منفی ۱۴» را حساس سازی سیاست گذاری یکپارچه و ایجاد منظومه فکری واحد در خصوص کودکان کار و خیابان دانست و اذعان کرد: این مستند از دریچه حوزه هنری استان قزوین به بررسی نقش نهادهای حاکمیتی و متولی امر حمایت از کودکان کار پرداخته است.

رئیس حوزه هنری استان قزوین خاطرنشان کرد: پیش تر با یک نگاه تخصصی و دقیق، مستند مورفین در حمایت از رتبه بندی معلمان توسط حوزه هنری قزوین ساخته و به نمایش گذاشته شد که تاثیر بسزایی دز ورود جدی مسئولان آموزش و پرورش به موضوع رتبه بندی معلمان داشت.

این مقام مسئول از اکران مستند «سنگ و آجر» با محوریت بررسی معماری قزوین و روم و مستند «بی برو برگرد» با محوریت مهاجرت در ماه های آینده خبر داد و عنوان کرد: این دو مستند در مراحل پایانی تولید قرار دارد و در آینده ای نه چندان دور اکران خواهد شد.

امامقلی در پایان تاکید کرد: سیاست حوزه هنری قزوین پرداختن به موضوعات حساس و زیربنایی از قبیل آسیب های اجتماعی، فرهنگی و مهاجرت است.

گفتنی است مستند «منفی ۱۴» به تهیه کنندگی محمدرضا امامقلی (رئیس حوزه ی هنری استان قزوین) و به کارگردانی گیتی باقری به موضوع واکاوی نقش نهادهای اجتماعی کشور در خصوص کودکان کار و خیابان پرداخته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول