اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

190 خودروی هنجارشکن در لیست توقیف پلیس گنبدکاووس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد 190 خودرو که در ساعات پایانی شب اقدام به ایجاد آلودگی صوتی، هنجارشکنی و مزاحمت برای شهروندان می‌کردند در لیست توقیفی پلیس قرار گرفتند.

190 خودروی هنجارشکن در لیست توقیف پلیس گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسعود بارانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  تعداد ۱۹۰ دستگاه خودرو که در شب در محدوده بلوار دانشجو هنجارشکنی کرده و با برگزاری مسابقات یا آلودگی صوتی موجب آزار و اذیت شهروندان می‌شدند در سامانه توقیف قرار گرفته و ۴۶ دستگاه از این خودروها به پارکینگ منتقل شدند.

وی تاکید کرد: برخی از این خودروها به اندازه‌ای باعث آزار و اذیت شهروندان شده بودند که شماره پلاک و نوع خودرو آنها در اذهان بسیاری از ماموران و مردم حک شده بود که با دستور مقام قضایی و با توجه به شرایط خاص شهرستان به مدت سه ماه و برخی ۳۳ روز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند‌.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس بیان کرد: در پارکینگ تمام وسایلی که باعث آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت می‌شود مانند سیستم صوتی و غیره از خودرو باز شده و خودرو مطابق تنظیمات کارخانه بعد از مدت توقیف به صاحبان برگردانده خواهد شد.

بارانی خاطرنشان کرد: تا ۱۵ روز آینده تمام دوربین‌های ترافیکی سطح شهر فعال شده که این دوربین‌ها بدون نیاز به کاربر، خودروهایی که مرتکب تخلف رانندگی می‌شوند را اعمال قانون می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی شهر گنبدکاووس، یک دستگاه خودرو سیار  هوشمند ترافیکی نیاز داریم که امید داریم در اولین فرصت در شهر گنبدکاووس فعال شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول