اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نایسر،اولویت اصلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است

سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: تلاش در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه حوزه هنری کردستان است.

نایسر،اولویت اصلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری  حوزه هنری کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان کردستان ظهر امروز در دیدار با شهردار نایسر با قدردانی از اقدامات مثبت شهرداری در نایسر گفت: فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای فعالیت.های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت‌های عمرانی در نایسر توسعه متوازن در این ناحیه بزرگ شهری را رقم خواهد زد.

وی افزود: حوزه هنری استان کردستان با برنامه ریزی  به صورت جدی انجام فعالیت های فرهنگی وهنری در نایسر را پیگیری می کند و درجهت تحقق بخشی این برنامه‌ها از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استانی و کشوری بهره خواهد برد.

آزادی با اشاره به نقش مردم در اجرای این برنامه‌ها ادامه داد: به دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان کردستان مأموریت داده شده است تا با همکاری سایر ادارات و نهادها و مشارکت معتمدین و فعالین فرهنگی و هنری فعال در نایسر و دیگر مناطق حاشیه در سنندج نسبت به فراهم‌سازی شرایط بهره‌مندی نوجوانان و جوانان نایسری از ظرفیت.های فرهنگی وهنری را فراهم کند.

وی با اشاره به سرانه صندلی سینمایی به عنوان یکی از مؤلفه‌های مد نظر توسعه شهری ضمن قدردانی از اداره کل مسکن وشهرسازی استان کردستان علی‌الخصوص معاونت مسکن و بازآفرینی شهری گفت: با دراختیار قرار گرفتن فضای مناسب در محل مجتمع فرهنگی و هنری نایسر دو سالن سینمایی و تعدادی فضای جنبی جهت انجام کارهای فرهنگی و هنری در نایسر فراهم شده است و با توجه به پایان یافتن مراحل تجهیزو آماده‌سازی این بخش امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرداری و دیگر متولیان استانی از ابتدای فصل تابستان شاهد آغاز به کار سینما و کلاس‌های آموزش هنری در نایسر باشیم.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان تأکید کرد: دلسوزی و تلاش  مسئولین در پیشبرد برنامه ها به عنوان یک شاخصه مهم در کردستان کاملا مشهود است و این مشخصه می‌تواند به عنوان یک الگوی کار جهادی در کشور مورد توجه واقع شود.

وی فعالیت‌های شهرداری نایسر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: آنچه که امروز دربحث عمران شهری در  نایسر مشاهده می‌شود حاصل عزم جدی و نگاه فرهنگی  است که مدیران شهرداری برای توسعه شهری در این ناحیه مد نظر قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف مورد نیاز از جمله ساخت سردیس، نقاشی دیواری و مباحث مربوط به زیبا سازی منظر شهری نایسر با شهرداری همکاری لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/2330/71 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول