اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

موافقت صندوق توسعه ملی مسکن با اختصاص 250 میلیارد تومان برای زیرساخت های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: صندوق توسعه ملی مسکن با اختصاص 250 میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت های سایت های طرح نهضت ملی مسکن در استان موافقت کرد.

موافقت صندوق توسعه ملی مسکن با اختصاص 250 میلیارد تومان برای زیرساخت های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن دیدار کرد و اظهارداشت: دیدار با قائم مقام و معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، نتایج خوبی در راستای تقویت زیرساخت  های طرح نهضت ملی مسکن برای استان به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با عنایت به قول مساعد رئیس سازمان ملی مسکن کشور برای تأمین منابع مورد نیاز طرح در استان از محل صندوق توسعه ملی، این نشست با هدف پیگیری اعتبارات صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین به مردم ویلایی سازی واحدهای مسکونی در سطح کشور پیشرو می باشد، اظهار داشت: لازم است متناسب با پیشرفت پروژه ها، تخصیص زمین به مردم، صدور پروانه های ساختمانی و آغاز عملیات ساخت واحدها توسط مردم، آماده سازی ها صورت گرفته و زیرساخت های لازم تأمین شود.

قناعت ادامه داد: در این نشست مقرر شد در گام اول برای تأمین مصالح مورد نیاز تأمین زیرساخت آب و برق سایت های نهضت ملی مسکن ۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

وی متذکر شد: با توجه به این مصوبه، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت آب و فاضلاب باید به سرعت مناقصات لازم را برگزار کرده و روند اجرای کار را شتاب ببخشند تا بتوانیم برای گام دوم و جذب اعتبارات بیشتر اقدام کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بحث قانون جوانی جمعیت موضوع دومی بود که در این جلسه مطرح شد،  گفت: براساس قانون باید به خانواده های دارای سه فرزند بیشتر زمین تحویل دهیم، در همین راستا در گام اول و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ۷۵۰ واحد به واجدان شرایط تحویل می شود.

قناعت اظهار امیدواری کرد: با توافق های صورت گرفته در این جلسه و میزان اعتباراتی که برای استان درنظر گرفته شده، این عدد در کوتاه ترین زمان ممکن به ۳ هزار واحد افزایش یابد.

وی ادامه داد: تأمین زیرساخت ها، آماده سازی اراضی، تحویل به موقع زمین به متقاضیان، تسریع در روند اجرای قانون جوانی جمعیت و الحاق اراضی مورد نیاز برای تأمین نیاز مسکن استان از برنامه های اولویت دار ماست و با جدیت دنبال می شود.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول