اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از پاکسازی ساحل جزیره نخیلو خبر داد.

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، بهزاد سالاری مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به محیط‌زیست پیرامونی یکی از شاخص‌های توسعه پایدار است و پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گام‌های بزرگی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی برداشته است.

وی افزود: متخصصان و کارکنان این مجموعه در کنار تولید مستمر و پایدار گاز در یک کار تیمی و فرهنگی جزیره زیبای نخیلو از توابع شهرستان بندر دیر را پاکسازی کردند.

بهزادی بیان کرد: یکی از اهداف مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش سطح تعامل و همکاری با مدارس شهرستان‌های همجوار در جهت آموزش و تشویق دانش‌اموزان همسو با مسائل زیست محیطی بوده و خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم با حضور در سطح مدارس و برگزاری اردوهای فرهنگی، توجه دانش‌آموزان را نسبت به محیط زیست بیشتر نمائیم.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه محیط‌زیست توضیح داد: در سال گذشته همکاری بسیار ارزشمندی با سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌های همجوار داشتیم و خوشبختانه در سایه همکاری و همدلی دوجانبه توانستیم در بخش درختکاری و گسترش فضای سبز مناطق پیرامونی چهار شهرستان همجوار کارهای بزرگی در جهت کاشت نهال به ثبت برسانیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول