اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

راه‌اندازی ۱۵ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این دانشگاه را پیشرو در راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی معرفی کرد و گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵ رشته جدید در کرمانشاه راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی است.

راه‌اندازی ۱۵  رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سیاوش وزیری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵ رشته جدید در کرمانشاه راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته پی.اچ.دی دو رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی و علوم تغذیه در دانشگاه کرمانشاه راه‌اندازی شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت و ایمنی محیط زیست، کارشناسی ارشد خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون، کارشناس گفتار درمانی، پی.اچ.دی پرستاری، فلوشیپ رادیولوژی مداخله‌ای، کارشناسی پرستاری اسلام آباد، کاردانی هوشبری اسلام‌آباد و کاردانی اتاق عمل اسلام‌آباد راه‌اندازی شد.

کارشناسی ارشد اقتصاد بهداشت، کارشناسی ارشد سلامت و رفاه اجتماعی و فلوشیپ کاردیولوژی مداخله‌ای از جمله رشته هایی هستند که به گفته وزیری در سال جاری مجوز آن اخذ شده است.

وی تصریح کرد: رشته پی.اچ.دی مهندسی بافت پس از بازدید گروه بورد وزارتخانه، تایید شده و در بهمن ۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد، رشته پی اچ دی فارماکولوژی مهر ۱۴۰۳ و فارماسیوتیکس نیز پس از بازدید، تایید شده و مهر ۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد.

وزیری اضافه کرد: در رشته پی.اچ.دی اپیدمیولوژی بازدید گروه بورد وزارتخانخانه انجام شده و هماهنگی‌های لازم جهت بازدید کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات سلامت صورت گرفته است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول