اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

فراخوان دومین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار

دومین همایش آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه­ پایدار در آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه­‌ها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می‌شود.

فراخوان دومین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه سوره، دومین همایش آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می‌شود. در این دوره نیز، دستیابی به اهداف عالیه این برنامه نیازمند تدبیر، اندیشه و بهره‌گیری از دانش و تجربیات فرهیختگان و بزرگان علوم تربیتی، علوم انسانی، رسانه، آموزش، پژوهش و فرهنگ و هنر کشور است. بزرگانی که با اصول و برنامه‌های علمی و همچنین استفاده از باورهای فرهنگی و آموزههای دینی ایران اسلامی ساختاری نظاممند متناسب با نیاز نسل امروز و دغدغه‌های اجتماعی دنیای معاصر را طراحی و ارائه می‌کنند.

در همین راستا و به همین دلیل فراخوان برگزاری همایش ملّی و کاربردی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار آغازشده و از تمامی صاحب‌نظران، اندیشمندان، استادان، مدیران و علاقه‌مندان برای ارائه ‌نظرات راهگشا، علمی و سازنده متناسب با هدف و در قالب محورهای پیشنهادی همایش دعوت می‌شود تا با ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و مقالات خود در ارتقاء جایگاه آموزش و بهبود کیفیت نظام‌های دانشگاهی متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و ترسیم آینده روشن در افق توسعه آموزش کشور، برگزارکنندگان این دوره از همایش را همراهی کنند.

مهران هوشیار، به‌عنوان دبیر کل این همایش و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره اعلام کرد که ۱۵ پیش نشست این همایش مصادف با هفته پژوهش در سال ۱۴۰۲ با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشمانداز دانشگاه‌های آینده جهان اسلام برگزار خواهد شد که جزئیات برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد. برگزاری همایش و اختتامیه آن در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول