اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماز عید قربان در استان سمنان اقامه شد

نماز عید سعید قربان هم‌زمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان سمنان اقامه شد.

نماز عید قربان در استان سمنان اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نماز عید سعید قربان که عید عاشقان الله است، صبح امروز در شهر سمنان با شکوه خاصی برگزار شد. این برنامه باشکوه در مصلای امیرالمؤمنین (ع) سمنان و شماری از مراکز دیگر در این شهر اقامه شد و مردم مؤمن، خداباور و مذهبی استان سمنان بار دیگر در صفوفی به‌هم پیوسته گرد هم آمدند.

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان در جمع پرشور مردم این شهر با اشاره به اینکه مردم استان سمنان در عموم برنامه‌های مذهبی و عقیدتی مشارکت خوبی دارند، از استقبال آنها بابت برگزاری آیین‌های دینی در این استان قدردانی کرد.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد ادامه داد: دشمن همواره برنامه‌ریزی می‌کند تا باورهای ایمانی مردم ایران را به‌ویژه در جوانان و نوجوانان سست کند و باید مراقب توطئه‌های آنها بود.

وی برگزاری نماز عید قربان را نماد وحدت امت مسلمان دانست و گفت: مسلمانان جهان در روز عید سعید قربان نشان می‌دهند که در صفوفی یکپارچه در کنار هم هستند.

به گزارش فارس؛ نماز عید سعید قربان در شهرهای شاهرود، دامغان، گرمسار، بسطام و کلاته‌خیج هم خوانده شد؛ این نماز در شاهرود در حسینیه مدرسه قلعه این شهر و در شهر دامغان در مصلای دامغان اقامه شد.

نماز عید قربان در گرمسار در مسجد جامع گرمسار و در بسطام و کلاته‌خیج نیز در مسجد جامع و حسینیه اعظم این شهرها اقامه شد.

نماز عید سعید قربان در مراکز شهرستان‌های میامی، مهدی‌شهر و سرخه نیز در مسجد جامع میامی، حسینیه المهدی (عج) مهدی‌شهر و حسینیه شهدای سرخه اقامه شد.

نماز عید سعید قربان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) آرادان و در بیارجمند و کالپوش میامی در مساجد جامع این شهرها اقامه شد.

نماز عید قربان شهر دیباج در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر و در شهرهای شهمیرزاد در مسجد ولی‌عصر (عج)، ایوانکی در پاک مسافر، درجزین در مسجد جامع و شهر مجن در امام‌زاده ابراهیم (ع) این شهر اقامه شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول