اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مصدومیت ۴ نفر در تصادفات جاده‌ای زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در دو سانحه رانندگی روی داده در محورهای استان چهار نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

مصدومیت ۴ نفر در تصادفات جاده‌ای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: در سانحه واژگونی پژو 405 و کامیونت در جاده‌های این استان چهار نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: گزارش واژگونی پژو 405 در کیلومتر هفت جاده زنجان به بیجار ساعت 17 و 50 دقیقه توسط اورژانس  به ندای امداد هلال احمر اطلاع داده شد.
وی افزود: دو تیم عملیاتی با چهار دستگاه ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی  اعزام شدند.
وی گفت: این‌ تیم‌ها از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای پاپایی و عوارضی زنجان- قزوین اعزام شدند.
هاشمی با بیان اینکه این سانحه سه مصدوم بر جای گذاشت، یادآوری کرد: انجام کمک‌های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف توسط امدادگران انجام و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از واژگونی کامیونت در کیلومتر سه آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و افزود: در این تصادف راننده توسط تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات عوارضی زنجان - قزوین رهاسازی شد.
وی با بیان اینکه گزارش این سانحه ساعت 19 و 20 دقیقه توسط آتش‌نشانی به ندای امداد اطلاع داده شد، تصریح کرد: امدادرسانی به مصدومان این سوانح هر کدام یک ساعت به طول کشید.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول