اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

زائران اربعین برای رسیدن به مرز از خودروهای شخصی استفاده کنند

دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: با توجه به توصیه ستاد مرکزی اربعین، زائرین برای رسیدن به مرز از خودروهای شخصی استفاده کنند.

زائران اربعین برای رسیدن به مرز از خودروهای شخصی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ سید کمال سادات دبیر ستاد اربعین استان تهران در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه اظهار کرد: تامین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 

وی با اشاره به دیدار استاندار تهران با معاون استاندار نجف افزود: گزارشی از جلسه دیروز و تعاملات و همکاری دو کشور در موضوع اربعین مطرح شد. 

دبیر ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در مورد پشتیبانی در موضوعات مختلف از جمله آب آشامیدنی، سوخت، نقل و انتقال، موضوع کامیونداران، مواد اولیه مثل شکر، برنج، روغن، تامین ژنراتورها و مولدهای برق نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد؛ همچنین هماهنگی لازم برای استقرار خادمین انجام شد. 

سادات سپس با اشاره به صورتجلسه ۱۱۲ ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و با توجه به توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های مربوطه برای خودرو شخصی، زائرین اربعین برای رسیدن به مرز از خودروهای شخصی استفاده کنند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول