اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فتاح: اجرای آزادراه تهران-شمال، نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: اجرای آزادراه تهران-شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است که در ساخت این طرح به‌صورت‌ کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شده است.

فتاح: اجرای آزادراه تهران-شمال، نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز در آیین بهره‌برداری از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: افتخار بزرگی نصیب ما شد که در آستانه عید غدیر شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ ملی باشیم.

وی افزود: طی مدت بیش از ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم برای اجرای این طرح، شاهدد تلاش و پیگیری‌های خوبی بودیم که موجب شد امروز بهره‌برداری این قطعه محقق شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه اجرای این طرح در جامعه با تردید اینکه آیا آزادراه ساخته می‌شود، همراه بود اما با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شد.

فتاح با اعلام اینکه اجرای آزادراه تهران-شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است، گفت: در ساخت این طرح به‌صورت‌ کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شده؛ به‌طوری‌که طرحی در تراز بین‌المللی از نظر تجهیزات به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه اراده و اهتمام کامل برای اجرای این طرح وجود دارد، یادآور شد: امیدواریم به وعده‌ای که دولت به مردم می‌دهد ادامه قطعه دوم یعنی مسیر برگشت آن  در این دولت به اتمام برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد: برای ساخت این آزادراه، ۱۰ شرکت پیمانکار، ‌۱۶ شرکت مشاور و یک هزار و  ۵۰۰ دستگاه مهندسی ایرانی فعالیت دارند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول