اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

راهپیمایی و بیعت 1000 کودک یتیم در حرم امام علی(ع)+عکس و فیلم

1000 کودک یتیم عراقی در آخرین روز برگزاری جشن عید غدیر در حرم علوی حضور یافتند. در این برنامه، پس از اجرای مولودی و تواشیح، این کودکان با امام علی علیه‌السلام دوباره بیعت کردند.

راهپیمایی و بیعت 1000 کودک یتیم در حرم امام علی(ع)+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هم‌زمان با دهه ولایت، در حرم امام علی علیه‌السلام برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شد. در این مدت در کنار برنامه‌های جشن و شادی، محافل دینی و قرآنی نیز طراحی و اجرایی شدند.

امروز نیز ۱۰۰۰ نفر از کودکان یتیم عراقی توسط مرکز المحسن در حرم امام علی علیه‌السلام حضور یافتند. راهپیمایی نمادین این کودکان که به عنوان نماد یتیمان تحت سرپرستی امام علی علیه‌السلام در حرم علوی حضور یافتند، از صحن حضرت زهرا سلام‌الله آغاز شد و پس از آن، کودکان از باب القبله حرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام وارد شدند و به زیارت مولا رفتند.

 

حضور ۱۰۰۰ کودک یتیم عراقی در حرم علوی

برنامه‌های متنوع از اجرای مولودی و تواشیح تا بیعت‌نامه با امام علی علیه‌السلام از دیگر اقدامات کودکان یتیم در حرم علوی بود.

امروز اخرین روز اجرای برنامه‌های جشن غدیر در حرم علوی است. بر همین اساس، بعد از نماز مغرب و عشا اختتامیه برنامه‌های غدیر برگزار می‌شود. از ابتدای جشن غدیر تاکنون ۴۰ برنامه فرهنگی در این مکان مقدس برگزار شده است.

در ادامه تصاویری از راهپیمایی ۱۰۰۰ نفر از کودکان یتیم در حرم علوی را مشاهده می‌کنید:

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول