اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اختصاص ۳۰ غرفه در گرگان با موضوع حجاب و عفاف در جشن غدیر

مسئول اجرایی جشن غدیر گرگان گفت: ۳۰ غرفه از ۲۰۰ غرفه حاضر در جشن بزرگ کیلومتری غدیر گرگان به بانوان با موضوع حجاب و عفاف اختصاص یافته بود.

اختصاص ۳۰ غرفه در گرگان با موضوع حجاب و عفاف در جشن غدیر

مهدی پارسا مقدم در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: امسال با این که اولین مهمونی کیلومتری غدیر در گلستان برگزار شد اما این مراسم با وجود نواقص و کم و کسری هایی که داشت، از نظر نحوه برگزاری و همچنین استقبال مردم، بسیار رضایت بخش بود.

وی گفت: ما سعی کردیم خدماتی که به مردم ارائه می‌دهیم فقط در جهت پذیرایی و اطعام نباشد بلکه از نظر محتوایی، خدمات مختلف داشته باشیم مثل مسابقات، بازی‌های ورزشی، موسیقی، گروه سرود، کار با کودکان و اهدا جوایز، عروسک‌های غول پیکر و دیگر غرفه‌ها تا تمامی افراد حاضر از فعالیت غرفه‌ها استفاده کنند.

مسئول اجرایی جشن غدیر گرگان خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی که در این مراسم افتاد اختصاص ۳۰ غرفه از ۲۰۰ غرفه به بانوان با موضوع حجاب و عفاف بود که این امر با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی انجام گرفت.

پارسا مقدم در خصوص برنامه‌ها رو به آینده از  «سلام به محرم» و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: مواکب چند کیلومتری ویژه اربعین جزء دیگر برنامه‌های مردمی است که در ایام محرم و اربعین اجرا خواهد شد.

گفتنی است ستاد مردمی اربعین در گلستان از سال 1392 به شکل غیررسمی شروع به کار کرد و خدماتی نظیر  اسکان، تغذیه، حمل و نقل را  به زوار ارائه می‌‌دهد.

پایان پیام/۸۳۰۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول