اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

هر حرکتی با پرچم امام حسین (ع) در تعارض باشد، شیطنت دشمن است

استاندار کردستان گفت: مجالس امام حسین (ع) ما را به سمت پرچم ولایت الهی سوق می دهد لذا هر حرکتی با پرچم ابا عبدالله الحسین در تعارض باشد، شیطنت دشمن است.

هر حرکتی با پرچم امام حسین (ع) در تعارض باشد، شیطنت دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان  ظهر امروز در همایش پرچمداران بصیرت که در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از ویژگی مجالس عزاداری امام حسین (ع) حرکت‌آفرینی است و دشمن از همان ابتدای نهضت امام خمینی (ره) به واسطه تاثیر این عزاداری‌ها دشمنی‌ خود را بیشتر کرده و حتی در زمان پهلوی عزاداری امام حسین (ع) را ممنوع اعلام کرده بود.

وی اضافه کرد:  دشمن بر تأثیرگذاری این مجالس پی برده  است لذا با تلاش مذبوحانه و با شیطنت می‌خواهد به این مجالس نفوذ کند و بین عزاداران تفرقه بیاندازند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مجالس امام حسین (ع) ما را به سمت پرچم ولایت الهی سوق می‌دهد و چنانچه هر حرکتی با پرچم ابا عبدالله الحسین در تعارض باشد و مجلس را از زیر پرچم ولایت بیروت ببرد، شیطنت دشمن است و باید ما هوشیار باشیم‌ و نباید اجازه دهیم تفرقه ایجاد شود.

زارعی‌کوشا در ادامه افزود:  مجالس امام حسین (ع) از ابتدا تا به امروز مجالس تبیین بوده و اولین جهادگر تببین  حضرت زینب (س) است که از تقرقه جلوگیری کرد.

استاندار کردستان گفت: انقلاب ما پرچم‌دار جبهه حق در جهان است و آرزوی دین‌مداران، استقرار نظامی مبتنی بر موازین شرع الهی است که امروز مستقر است، لذا باید مراقب باشیم که ریشه اصلی این شجره طیبه با مشکلات جامعه و یا کم کاری برخی مسوولان  نابود نشود.

در پایان مراسم از هیئت‌ها و خادمان مکتب حسینی در استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول