اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فصل جدید «ستاره‌ساز» در راه آنتن

مسابقه «ستاره‌ساز» با فصل پنجم خود به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فصل جدید «ستاره‌ساز» در راه آنتن

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، فصل پنجم مسابقه بزرگ «ستاره ساز» با رویکرد کشف استعدادهای فوتبالی نوجوانان به زودی به آنتن شبکه سه می‌رسد.

این برنامه با اجرای حسین اسدی و حضور چهره‌های نام‌آشنای فوتبال ایران از جمله خداداد عزیزی، وحید شمسایی، رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده تولید شده است.

در فصل گذشته علاوه بر نوجوانان ایرانی، نوجوانانی از کشورهای عراق، ارمنستان و افغانستان حضور داشتند. احتمالاً به دنبال این اتفاق، «ستاره‌ساز» همین سِیر بین‌المللی و حضور استعدادهای خارجی در این برنامه تلویزیونی را طی خواهد کرد.

پیش از این «علی لطیفی» بازیکن سابق استقلال و مربی فعلی فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» گفته بود: «برنامه تلویزیونی «ستاره ساز» شروع خوبی برای کشف استعدادها است. استعدادهایی که در کشور وجود دارد می‌توانند از طریق این مسابقه کشف شوند و البته حضور چهره‌های فوتبالی باعث شده این برنامه جذاب شود.»

در فواصل گذشته «ستاره ساز»، بازیکنان باسابقه‌ای چون فیروز کریمی، وحید شمسایی، خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی، رضا شاهرودی، مجتبی جباری و ادموند بزیک به عنوان داور حضور داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول