اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پاسخ آموزش و پرورش به شبهات مطرح‌شده درباره تقلب در امتحانات

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نماینده وزارت آموزش و پرورش با حضور در این کمیسیون، ضمن ارائه گزارشی درباره نحوه برگزاری آزمون‌ها توسط این وزارتخانه به شبهات مطرح‌شده در مورد تقلب در امتحانات پاسخ داد.

پاسخ آموزش و پرورش به شبهات مطرح‌شده درباره تقلب در امتحانات

حجت‌الاسلام احمد حسین‌فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش کشور با حضور در کمیسیون گزارشی از نحوه برگزاری آزمون‌ها ارائه کردند.

وی افزود: این اولین سالی است که وزارت آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون‌ها در کشور می‌شود و ما شاهد برگزاری امتحانات توسط این وزارتخانه هستیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: در گزارش نمایندگان سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش، موضوع تشکیل قرنطینه قبل از آزمون برای تکثیر سؤالات و کنترل و نظارت دقیق بر قرنطینه‌ها، مطرح شد.

حسین‌فلاحی خاطرنشان کرد: میهمانان جلسه در گزارش‌هایشان بر این نکته تأکید داشتند که اگرچه ابزارهای زیادی به‌ویژه در حوزه فضای مجازی برای تقلب در امتحانات وجود دارد، اما ما با کنترل دقیق جلوی تقلب در امتحانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته‌ایم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نماینده وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس مبنی بر وجود شبهاتی درباره تقلب‌های گسترده در آزمون‌های برگزار شده توسط وزارت آموزش و پرورش، این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاملاً رد و عنوان کرد که این‌ها در حد شبهه‌افکنی در فضای مجازی است و صحت ندارد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول