اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز توزیع برنج و شکر بین هیئات مذهبی اصفهان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: مسؤولان هیأت‌های مذهبی می‌توانند با معرفی‌نامه از تبلیغات اسلامی استان سهمیه خود را با مراجعه به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان دریافت کنند.

آغاز توزیع برنج و شکر بین هیئات مذهبی اصفهان

محسن ضیائی، مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و۱۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در ایام محرم و صفر برای توزیع بین هیأت‌های مذهبی استان اصفهان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: این میزان سهمیه برنج شامل ۱۵۰۰ تن برنج وارداتی در اختیار هیأت‌های مذهبی دارای مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان با نرخ دولتی قرار می‌گیرد.

ضیائی افزود: این میزان برنج برای طبخ غذای عزاداران حسینی بین هیأت‌های مذهبی استان با سهمیه تعیین شده عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: مسؤولان هیأت‌های مذهبی می‌توانند با معرفی‌نامه تبلیغات اسلامی استان سهمیه خود را با مراجعه به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان دریافت کنند.

وی افزود: همچنین بیش از ۶۰۰ تن شکر سفید برای عرضه بین هیأت‌های مذهبی استان اصفهان در ماه‌های محرم و صفر اختصاص داده شده است.

ضیائی بیان کرد: هیچ گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست و در صورت نیاز به سهمیه بیشتر این اداره کل قادر است کالاهای اساسی مورد نیاز استان را تامین کند.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول