اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پویش «می بخشم به عشق ابالفضل(ع)» در دادسرای قزوین اجرا می شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم الحرام، پویش «می‌بخشم به عشق ابالفضل(ع)» در دادسرای قزوین اجرا می‌شود.

پویش «می بخشم به عشق ابالفضل(ع)» در دادسرای قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم الحرام و در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و فرهنگ بخشش و گذشت در بین آحاد مردم، نسبت به اجرای پویش «می‌بخشم به عشق ابالفضل(ع)» در دادسرای قزوین اقدام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس شکات می توانند در کلیه شکایت های مطروحه در دادسرای مرکز استان ضمن بهره مندی از فرصت معنوی این ماه و مشارکت در این پویش، از اجر و ثواب اخروی این اقدام خداپسندانه بهره مند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار نقش آفرین باشند.

دادستان قزوین تصریح کرد: در دادسراهای کل استان ۱۵ هزار پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۸ هزار پرونده سهم دادسرای مرکز استان می باشد و امیدواریم که با راه اندازی این پویش شاهد افزایش صلح و سازش در پرونده ها و کاهش جمعیت کیفری در سطح استان قزوین باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول