اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آبرسانی به روستاهای شمالی شهرستان اراک آغاز شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مشترکین آبرسانی به روستاهای شمالی شهرستان اراک آغاز شد.

آبرسانی به روستاهای شمالی شهرستان اراک آغاز شد

 حشمت اله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اجرای طرح مجتمع آبرسانی امیر کبیر با هدف ایجاد زیرساخت‌های آبرسانی لازم در روستاها شمالی شهرستان اراک و شهر داود آباد در قالب طرح جهاد آب رسانی آغاز شد. 

وی ضمن تاکید بر تسریع در اجرای این طرح آبرسانی عنوان کرد: این طرح باید به‌ صورت جهادی و بر اساس استانداردهای فنی با سرعت معقول اجرا گردد، به گونه‌ای که پس از اتمام این طرح شاهد افزایش شاخص بهره‌مندی کمی و کیفی از آب شرب روستاهای تحت پوشش و توسعه روستاهای محروم باشیم. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه اظهار داشت: اجرای 120 کیلومتر  خط انتقال آب،حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب،ساخت مخازن ذخیره آب با مجموع ظرفیت 3500 متر مکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ آب از جمله فعالیت هایی است که در راستای اجرای طرح مجتمع ابرسانی امیرکبیر به 34 روستای شمالی شهرستان اراک و شهر داود اباد آغاز شد. 

عباسی تصریح کرد: اجرای طرح مجتمع آبرسانی امیر کبیر در ادامه فار دوم طرح جهاد آب رسانی که در 141 روستای دیگر در استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 930 میلیارد تومان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب  استان مرکزی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول