اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ماربل شیت، از جدید ترین ترند های دکوراسیون

ماربل شیت چیست؟ این متریال که یکی از جدید ترین دیوارپوش ها در دکوراسیون به شمار می آید، از جنس pvc و درصدی پودر سنگ ساخته شده و با ابعاد و طرح های مشابه سنگ اسلب لوکس ارائه می شود.

ماربل شیت، از جدید ترین ترند های دکوراسیون

ماربل شیت (سنگ مصنوعی) برای دیزاین دیوار TV، راهرو ها، بازسازی دیوار حمام و سرویس بهداشتی، لابی، هتل و تالار ها و ... کاربرد دارد.

ویژگی های ماربل شیت

کاملا ضد آب و قابل شستشو است که به همین دلیل از بهترین گزینه ها برای پوشش دیوار های حمام و سرویس بهداشتی به حساب می آید.

این دیوار پوش در ابعاد 122 × 280 سانتی متر تولید می شود که ظاهر یکپارچه و لوکسی همانند سنگ اسلب به نمایش می گذارد.
وزن سبک ماربل شیت ها باعث سهولت در جابجایی و نصب آنها می شود؛ علاوه بر این در بازسازی منازل، باعث افزایش بار مرده ساختمان نخواهد شد.
قیمت ماربل شیت نسبت به سرامیک و سنگ های اسلب مناسب تر است.
سطح این محصول آنتی باکتریال بوده و به همین دلیل برای استفاده در محیط های بهداشتی مانند دیوار های استخر، بیمارستان، درمانگاه و ... بسیار پرکاربرد است.
سرعت نصب دیوار پوش ترمووال نسبت به سنگ و سرامیک بسیار بالاتر بوده و همچنین برای نصب آن به تخریب دیوار نیازی نیست. این متریال به راحتی بر روی کاشی و سرامیک های قدیمی نصب می شود و به دلیل ضخامت کم، فضای زیادی را اشغال نمی کند.

دکورشرق تامین کننده ماربل شیت

دکور شرق تامین کننده و ارائه دهنده ماربل شیت با قیمت دست اول، این متریال را در دو ضخامت 2.5 و 4 میلی متر ارائه می کند. ماربل شیت دکور شرق از جنس پی وی سی درجه یک و با 3 لایه لاک UV (لایه ضد خش) تولید شده و ابعاد هر ورق آن 122 × 280 سانتی متر می باشد.

برای خرید ماربل شیت از تامین کننده و بدون واسطه می توانید به سایت دکور شرق مراجعه کرده یا با شماره 02144015543 در ارتباط باشید.

علاوه بر این در شهر های تهران و مشهد می توانید جهت خرید حضوری به شوروم های دکور شرق مراجعه کنید.

آدرس شعبه تهران: صادقیه، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان آیسان، ورودی اداری، طبقه اول واحد 106

شماره تماس: 09193665391

آدرس شعبه مشهد: چهارراه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3

شماره تماس: 09152583759

 

ماربل شیت برای دیوار TV

ماربل شیت یکی از پر طرفدارترین دیوار پوش ها برای دیزاین دیوار TV به شمار می آید که می توان با اجرای ماربل شیت و ترمووال در کنار هم، ترکیبی از نمای سنگ و چوب را در دیوار شاخص به نمایش گذاشت.

برای اجرای این دو متریال می توان ترمووال را در یک طرف یا در هر دو طرف ماربل شیت به کار برد که این امر تا حد زیادی به سلیقه شما وابسته است.

تفاوت ماربل شیت با ضخامت 5/2 و 4 میلی متر

همانطور که گفته شد این دیوارپوش با دو ضخامت مختلف تولید می شود که هر دو از لحاظ کیفیت مواد اولیه، روکش و لایه محافظ کاملا یکسان هستند و تنها تفاوت این دو در ضخامتشان می باشد.

در صورتی که سطح زیر کار مورد نظر شما صاف باشد، تفاوتی ندارد از کدام مدل استفاده می کنید اما در صورت وجود برجستگی، برای پوشانندگی بهتر پیشنهاد می کنیم از مدل ضخیم تر استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید ماربل شیت با ضخامت 2.5 میلی متر در جابجایی ها و برشکاری حساس تر است.

روش نصب دیوار پوش ماربل شیت

نصب دیوار پوش طرح سنگ با استفاده از چسب مخصوص آن انجام می شود؛ همچنین برای برش ورق ها می توان از کاتر یا دستگاه سنگ فرز استفاده کرد.

(این متریال را می توان بر روی سطوح مختلف مانند کاشی و سرامیک های قدیمی، رنگ، گچ، سنگ و ام دی اف نصب کرد؛ البته در نظر داشته باشید در صورت وجود برجستگی های زیاد بر روی سطح زیر کار، بهتر است سطح مورد نظر را صاف کنید.

مقاومت سنگ مصنوعی در برابر ضربه و خش

بر روی ماربل شیت دکور شرق 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) قرار گرفته که باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه، خط و خش خواهد شد. در نظر داشته باشید در استفاده عادی و روزانه ماربل شیت آسیب نمی بیند و طول عمر آن حدودا 15 سال است اما برای نگهداری بهتر، پیشنهاد می کنیم از کشیدن یا برخورد اشیا نوک تیز روی سطح آن خودداری کنید.

خلاصه مطلب

ماربل شیت یا سنگ مصنوعی ماربل یکی از جدیدترین ترند های دکوراسیون داخلی است که از pvc فشرده و درصدی پودر سنگ ساخته شده و برای پوشش دیوار هایی مانند دیوار tv، حمام و سرویس بهداشتی، راهرو ها، بین کابینتی، لابی و ... به شدت پرطرفدار است.

دکور شرق تامین کننده تخصصی این متریال، ماربل شیت را با قیمت دست اول و بدون واسطه ارائه می کند. برای مشاوره و خرید می توانید از طریق آدرس www.decorshargh.com به سایت دکور شرق مراجعه کرده یا با شماره 09193665391 در ارتباط باشید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول