اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیگیری دخل و خرج خراسان جنوبی در پایتخت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با سفر به پایتخت و دیدار با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری دخل و خرج استان است.

پیگیری دخل و خرج خراسان جنوبی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز به پایتخت سفر کرد تا ضمن دیدار با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری موارد مربوط به دخل و خرج خراسان جنوبی باشد.

بنابراین گزارش اولین دیدار کاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با سعید توتونچی ملکی، رئیس امور برنامه و بودجه استان‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان وی بود که جهانشاهی در این دیدار به ارائه گزارش توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک  خراسان جنوبی پرداخت. 

 درخواست تامین کسری اعتبارات هزینه ای، ابلاغ به موقع تخصیص اعتبارات عمرانی، افزایش حقوق نیروهای طرح دستگاه های اجرایی استان و ... از جمله خواسته های وی بود که با رئیس امور برنامه و بودجه استان ها در میان گذاشت.

همچنین در جریان این سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با جغتایی، رئیس امور طرح های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور نیز دیدار و گفت وگو کرد و پیگیر تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی شد.

 دیگر پیگیری های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور به افزایش اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سهمیه نیروهای امریه در این سازمان ، سازو کار در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان سازمان ، هماهنگی لازم برای جابه جایی حساب حقوقی کارکنان سازمان و ... برمی گشت.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول