اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سالن ورزشی و فرهنگی شهیدان حاجی سیاری سپاه آبیک افتتاح شد

آیین افتتاحیه سالن ورزشی و فرهنگی شهیدان حاجی سیاری (طرح کرامت) سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

سالن ورزشی و فرهنگی شهیدان حاجی سیاری سپاه آبیک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، آیین افتتاحیه سالن ورزشی و فرهنگی شهیدان حاجی سیاری طرح کرامت سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک عصر امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، حجت مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه آبیک امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی و ورزشکاران رشته های ورزشی رزمی برگزار شد. 

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این آیین با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است و تحرک بدنی و ورزش به سلامت عقل و جسم و روح و روان کمک انسان کمک می کند، اظهار کرد: دوران نوجوانی و جوانی مرحله‌ای از زندگی است که اوج توانمندی برای تصمیم گیری‌های بزرگ محسوب می‌شود که ورزش می‌تواند نقش محوری در این زمینه ایفا کند و با عقل سالم و بدن سالم می توان به تصمیم گیری‌های درست دست یافت. 

وی افزود: در هر کاری که اراده کرده ایم در طول ۴۵ سال عمر انقلاب موفق شده‌ایم و کارهای سخت را با پشت کار و تلاش به نتیجه رسانده‌ایم.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در روز عاشورا اسلام را ضمانت و حفظ کرد، گفت: نوجوانان و جوانان باید با الگوگیری از امام حسین علیه السلام در مسیر این امام همام حرکت کنند و تمام هدف زندگی خود را بر مبنای زندگی ایشان قرار دهند.

سالن ورزشی مهدیه منطقه هدف طرح کرامت است 

در ادامه سرهنگ مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک نیز سالن ورزشی شهیدان حاجی سیاری را پروژه مشترک بسیج سازندگی و معاونت مهندسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ذکر کرد و گفت: از سوی معاونت اجتماعی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیش از ۴ سال است که منطقه مهدیه که سالن ورزشی در آن احداث شده منطقه هدف و طرح کرامت است و برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در این منطقه اجرا می‌شود. 

وی افزود: از سه سال پیش قرار بود سالن ورزشی در منطقه مهدیه احداث شود که در زمان شورای شهر قبلی زمین در این منطقه تعیین شد و توسط معاونت مهندسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و بسیج سازندگی استان این سالن احداث شد که به همت همین معاونت سپاه استان، سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، فرماندار آبیک، شورا، شهرداری و رئیس اداره ورزش و جوانان این پروژه تکمیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به قول چند ماه پیش خود برای اختصاص سالن مناسب برای ورزشکاران هیات‌های رزمی شهرستان آبیک به دلیل نداشتن فضای مناسب اذعان کرد: با محوریت بسیج ورزشکاران شهرستان آبیک سالن ورزشی و فرهنگی شهیدان حاجی سیاری در اختیار رزمی کاران قرار می‌گیرد تا بتوانند به نحو احسن از این فضا استفاده کنند و منشا خیر و برکات باشد.

گفتنی است شهرستان آبیک دارای ۲۰۰۰ بیمه شده ورزشی در رشته های رزمی شامل کونگ فو، کاراته، تکواندو، بوکس، ورزشی های رزمی، نینجوتسو و جودو  است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول