اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رزمایش سپاه قدرت بازدارندگی آمریکا را در منطقه ذوب کرد

امام‌جمعه کاشان گفت: رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اذعان رسانه‌های معاند قدرت بازدارندگی آمریکا را در منطقه ذوب کرد.

رزمایش سپاه قدرت بازدارندگی آمریکا را در منطقه ذوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی امام‌جمعه کاشان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان با اشاره به افزایش دادن نیروی دریایی آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس و ورود ناوگان پنجم آنها به تنگه هرمز اظهار داشت: آمریکایی‌ها با دیدن استقبال کشورهای عرب منطقه به‌ویژه عربستان، چین و روسیه از جمهوری اسلامی به دنبال انعقاد قرارداد دوباره با شیوخ عربی هستند.

وی با تأکید بر تقویت سیاست مجدد ایران هراسی آمریکایی‌ها افزود: آنها همچنین قصد عادی‌سازی روابط با اسراییل را با همه کشورهای منطقه دارند.

حسینی بابیان اینکه حتی آمریکایی‌ها با سیاست عنکبوتی ورود ناو خود می‌خواهند علاوه بر اهرم چانه‌زنی در مذاکرات هسته‌ای، گفتمان مقاومت و سید حسن نصرالله را مهار کنند بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل ورود ناو آمریکایی با انجام رزمایش سپاه و وجود موشک دارای بُرد ۶۰۰ کیلومتری نصب‌شده روی شناور و موشک‌های ابو مهدی با بُرد هزار کیلومتری که می‌تواند آمریکا را در اقیانوس مورد هدف قرار دهد نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

امام‌جمعه کاشان با اشاره به اذعان و اقرار شبکه معاند بی‌بی‌سی که جمهوری اسلامی با این مانور به آمریکا نشان داد قدرت منطقه است و تسلط کامل بر خلیج‌فارس دارد گفت: حتی شبکه معاند اینترنشنال اعتراف کرد ایران با این رزمایش، کنترل کامل آب‌های خلیج‌فارس را با دکترین خود نشان داد و قدرت بازدارندگی آمریکا را ذوب کرد.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی و استواری کشور را از ابتدا تاکنون به‌ویژه در ریشه‌کنی سلطنت قاجار و پهلوی توحید باوری، ایمان و وحدت مردم و تبعیت آنان از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر رهبری دانست و افزود: تقویت اصول دینی، پایه‌های معرفتی و بنیانی شخصیتی، پرهیز از شهوتِ شکم‌پرستی، تنوع‌طلبی و عبرت‌آموزی از تاریخ اسلام و قصص انبیا ضروری است.

حسینی یادآور شد: امام راحل با نعمت انقلاب اسلامی ایران و دستاورد استقلال و آزادی آن‌گونه ما را از بردگی آمریکا نجات داد که هیچ کشوری در دنیا جرأت قدرت تسلط یا دیکته امور را به جمهوری اسلامی ندارد.

امام‌جمعه کاشان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی که مسؤولان باید برطرف کنند تصریح کرد: مقایسه اوضاع و بیان اینکه قبل از انقلاب بهتر بود در واقع به نوعی ناسپاسی و کفران است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مناسبت‌های تاریخی و سیاسی هفته آینده و بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکزاکی در روز ششم آگوست ۱۹۴۵ میلادی تأکید کرد: همین آمریکا که عامل قتل‌عام ۲۲۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم و تا پایان همان سال در اثر تشعشعات رادیواکتیو شد اکنون مدتی است مدعی حامی حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی‌شده است.

حسینی لزوم معرفی و بازگویی این مسائل را به نسل جوان در شناسایی ماهیتِ آدم‌کشیِ تربیت‌شدگان آمریکا و لیبرالیسم را تأکید و اضافه کرد: کسانی که به آمریکا لبخند می‌زنند بدانند سیرت و ماهیت آمریکا همان حقیقت «شیطان بزرگ» مورد تأکید امام راحل و «طاغوت اکبر» مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه کاشان بابیان اینکه ژاپن اکنون باید ضدآمریکایی‌ترین دولت باشد افزود: اما ژاپن ذلیل است و آمریکا بیشترین پایگاه را در این کشور دارد و حتی اجازه نمی‌دهد ژاپن هواپیما تولید کند یا ارتش مستقل داشته باشد.

وی در بخش پایانی سخنانش تأسیس گروه مطالبه‌گران در کاشان با طرح مباحث حمایت از محیط‌زیست، رفع آلاینده‌ها، پیگیری مسکن ملی، جلوگیری از توسعه بی‌رویه صنعتی، مشکل آب و مطالبه عفاف و حجاب را برای تمامی مسؤولان شهرستان یک فرصت دانست و گفت: مطالبه‌گری این گروه عامل بیداری مسؤولان، سرعت بخشی به کُندروی برخی، استواری و انگیزه مضاعف آنها در مسیر صحیح خدمت می‌شود علاوه بر اینکه اطلاع‌رسانی این گروه در فضای مجازی و حقیقی در تصمیم‌گیری ما راهکار می‌دهد اما از طرفی مطالبه گران نیز دقت و تأمل کنند از مسیر تقوا خارج نشوند.

حسینی از زحمات و خدمات تمامی هیأت‌های مذهبی شهرستان در برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا نیز تقدیر کرد و گفت: امید است آثار و برکات سوگواری عزاداران حسینی رحمت رحیمیه الهی را شامل حال ایران و کاشان کند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول