اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبرنگاران با تعهد و مسئولیت پذیری برای اصلاح امور تلاش می‌کنند

استاندار زنجان گفت: روز خبرنگار فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و ارج نهادن به فعالان دلسوز و امین رسانه است که همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند و با تعهد، امانتداری و مسئولیت پذیری در جهت اصلاح و بهبود امور تلاش می‌کنند.

خبرنگاران با تعهد و مسئولیت پذیری برای اصلاح امور تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگاراظهار داشت: خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند و پرسشگری و پیگیری های متعهدانه آنها زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که رسانه به عنوان ابزاری در دست قدرت ها برای سلطه مورد استفاده قرار گرفته است در شبکه تولید محتوا و در عرصه جنگ شناختی باید بیش از پیش از ظرفیت های روشنگرانه رسانه ای بهره بگیریم.

این مسئول اظهار داشت:بر پایه فرمایش امیر مومنان امام علی (ع) که "در جهاد با اموال، جان ها و زبانتان در راه خدا اقدام کنید"؛ زبان و قلم اصحاب رسانه نیز در راه جهاد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان، گفت: خبرنگاران با وجود مشکلات متعدد به صورت متعهدانه سعی بر ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند و نقدها را به صورت منصفانه منعکس می‌کنند.

افشارچی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، به ویژه فعالان این عرصه در استان زنجان تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی مسئلت دارم.

پایان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول