اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تولید برنج و مرکبات مازندران به‌علت بی‌تدبیری زیر ضربه قرار گرفته است

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: تولیدات برنج، مرکبات و طیور مازندران به‌خاطر بی‌تدبیری مدیران استانی و دولت زیر ضربه قرار گرفته است.

تولید برنج و مرکبات مازندران به‌علت بی‌تدبیری زیر ضربه قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، منصورعلی زارعی با اشاره به اینکه ده‌ها هزار تن برنج تولیدی کشاورزان مازندران هنوز در انبارها قرار دارد و یا با قیمت کمتر از هزینه تولید به فروش می‌رسد، اظهار کرد: تولیدات برنج، مرکبات و طیور مازندران به‌خاطر بی‌تدبیری مدیران استانی و دولت زیر ضربه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تعطیلات و روزهای مختلف سال میزبان میلیون‌ها مسافر از نقاط مختلف کشور است، افزود: دولت چرا فکری برای کمک به مازندرانی‌ها بخاطر صبوری در پذیرایی مستمر از جمعیت مسافر شناور و دو برابری جمعیت ساکن استان نمی‌کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر در افتتاح نیروگاه زباله‌سوز ساری، گفت: چرا اولتیماتوم ۶ ماهه رئیس جمهور برای بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز ساری به ۲۴ ماه کشیده شده است.

زارعی با بیان اینکه چرا صدها هزار میلیارد تومان از املاک و ویلاهای غیر مولد دولت در ساری و میاندورود  برای کمک به توسعه بخش‌های مختلف استان به‌فروش نمی‌رسد، ادامه داد: برخی دستگاه‌های دولتی مازندران برای آزادسازی زمین‌های مازاد خود برای تهیه مسکن جوانان همکاری نمی‌کنند و به این خاطر مازندران در رده آخر جدول قرار دارد.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی در مازندران و عدم کشت شالی در اراضی کشاورزی ساری و میاندورود افزود: وزیر نیرو بخاطر اصرار بر انتقال غیرقانونی آب به استان همجوار از طریق سد فینسک ضمن نقض دستور رئیس جمهور، مسؤول مستقیم خسارت به کشاورزان ساری و میاندورود است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با درخواست از رئیس جمهور برای سفر به استان مازندران گفت: دولت باید به مشکلات کشاورزی ساری و میاندورود رسیدگی کند.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۹ /غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول