اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

فارس من| با عدالت آموزشی جلوی مافیای کنکور را بگیرید

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار لزوم بازگشت عدالت آموزشی به کنکور شدند.

فارس من| با عدالت آموزشی جلوی مافیای کنکور را بگیرید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار «لزوم بازگشت عدالت آموزشی به تحصیل و کنکور» شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: 

«با توجه به بالا رفتن سطح کنکور در سال اخیر، نمره تراز بالا آوردن هم در کنکور نیازمند سطح بالا کار کردن است، آموزشگاه های خصوصی حضوری و آنلاین تدریس خود را در بالاترین سطح انجام می‌دهند، حال سوال این است آن کسی که در خانواده تنگدستی است چطور می‌تواند رقابت کند؟

فارغ از کلاس هزینه های کتاب های آموزشی ک عجیب و غریب است! باید به فکر دانش‌آموزان مناطق محروم بود چرا که این عزیزان که با جان و دل تلاش می‌کنند ولی در مقابل این تبعیض ها شکست می‌خورند.»

امیر حاجی‌آبادی سردبیر این پویش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: هر جا نگاه می‌کنید، هزینه‌های کنکور بالاست و برای تست‌ کارکردن باید هزینه بالایی را بدهیم تا بتوانیم در کنکور شرکت کنیم، پرداخت این هزینه‌ها برای تمام داوطلبان امکان‌پذیر نیست.

وی افزود:‌ در رتبه‌های برتر کنکور هم نگاه کنیم‌، می‌بیینم که بیشتر داوطلبان از قشر مرفه هستند و خدمات برای انواع قشر جامعه نیست و فقط قشر خاصی می‌توانند در کنکور موفق شوند. باید سیستم آموزشی به گونه‌ای شود که همه بتوانند در این رقابت شرکت کنند. ما از مسؤولان می‌خواهیم به مافیای کنکور که با این قضیه تشدید‌تر می‌شود، رسیدگی کنند تا یک رقابت سالم ایجاد شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول