اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت بسیج سازندگی قزوین در احداث ۴٠ واحد مسکونی مددجویی

مدیرکل کمیته امداد قزوین از مشارکت بسیج سازندگی در احداث ۴٠ واحد مسکونی مددجویی در روستای حسن آباد کلج از توابع شهرستان البرز خبر داد.

مشارکت بسیج سازندگی قزوین در احداث ۴٠ واحد مسکونی مددجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: شورای زکات استان قزوین به ریاست آیت الله عابدینی می باشد که دبیرخانه این شورا بر عهده کمیته امداد در استان می باشد و تمام برنامه ها و اقدامات این دبیرخانه با هماهنگی با ریاست شورای زکات صورت می پذیرد.

وی با اشاره به پروژه احداث ۴۰ واحدی مسکن مددجویی در روستای حسن آباد کلج از توابع شهرستان البرز، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در حال اجرا می باشد که زمین آن توسط یکی از مودیان زکات، به عنوان زکات اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: برخی از مددجویان کمیته امداد فاقد مسکن هستند که تعداد آنها کم هم نیست و متاسفانه زمینی برای ساخت مسکن ندارند و دبیرخانه شورای زکات تلاش می نماید تا در روستاها با همکاری شوراها و امامان جماعت و مبلغین زکات در تعامل با خیران و مودیان زکات توسط این عزیزان زمین لازم برای احداث مسکن روستایی را تامین کند.

این مسوول عنوان کرد: این واحدها با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان در حال ساخت می باشد و کمیته امداد استان قزوین برای احداث هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان وام با اقساط بلند مدت در اختیار مددجویان قرار داده است.

ظاهری تصریح کرد: برای تکمیل این واحدها از ظرفیت خیرین، نیکوکاران و مسوولان شهرستانی به ویژه شرکت ها، مساعدت های خوبی صورت پذیرفته است.

وی در  پایان اذعان کرد: در حال حاضر با مساعدت بنیاد مسکن و رفع برخی از موانع در اهدای زمین توسط مودیان زکات نظیر الحاق به بافت، کمیته امداد توانسته است چند پروژه احداث مسکن در سایر روستاها را نیز کلنگ زنی و در اسرع وقت تحویل خانواد های ولی نعمت کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول