اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طبق نتایج ارزیابی وزارت کشور که به تازگی اعلام شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم کشور در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری هرمزگان امروز اظهار کرد: یکی از مهمترین ارزیابی‌های عملکرد، در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود که هر سال در قالبی کاملا تخصصی، امور موظفی و کارهای خلاقانه دفاتر را در استانداری‌های سراسر کشور بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام رسمی نتایج این ارزیابی که توسط رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم را کسب کرده است.

زندیه وکیلی با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در پیشبرد امور دهیاری‌ها یکی از شاخص‌های مهم در رتبه‌بندی دفاتر است، خاطر نشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان از دفاتری است که همواره با ارائه طرح های نوآورانه و برگزاری دوره‌های آموزشی نیازسنجی شده در پیش‌برد امور دهیاری ها فعال است.

وی اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی منسجم‌تر در ارتقای خدمات رسانی به حوزه روستایی، اهداف تعیین شده محقق و جایگاه هرمزگان در جدول ارزیابی‌ها بهتر شود.

به گزارش فارس، نرگس غلامپور مسؤولیت این دفتر را در استانداری هرمزگان عهده دار است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول