اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام(ره) از جوان فداکار مدافع حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد

طی مراسمی و با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام و استاندار فارس از فرزاد بادپا،نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست حرم را زمین‌گیر کند، تقدیر شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام(ره) از جوان فداکار مدافع حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، طی مراسمی و با حضور عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مسئولان استان فارس از فرزاد بادپا، نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست حرم را زمین‌گیر کند، تقدیر شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در حاشیه این مراسم گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از این نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ(ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده‌ای که در سر داشته را دنبال کند توانست او را مهار کرد، تقدیر کنیم.

نوروزی گفت: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت های بیشتر شد.

وی ادامه داد: علاوه بر وی، توفیق قدردانی از مادر بزرگوار ایشان نیز حاصل شد و امروز سپاسگزاری مجموعه تشکیلات انقلابی را به وی ابلاغ کنیم که با این احساس مسئولیت و مسئولیت شناسی و اقدام به موقع باعث جلوگیری از آسیب بیشتر شد.

او گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه استانداری فارس نسبت به رفع برخی مشکلات مطرح شده نیز اقدام خواهد کرد.

نوروزی طی سفری یک‌روزه ضمن تشرف به زیارت حرم حضرت شاهچراغ در مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی این حرم مطهر حضور یافت و سپس در جلسه‌ای که با حضور استاندار فارس و مدیران کل استان برگزار شد پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام مورد بررسی قرار داد.

پایان پیام / ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول