اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد برای موکب‌های اربعین

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(ع) خبر داد.

اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد برای موکب‌های اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی(ع) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه این کالاها شامل ۴۶ تن برنج، ۵ تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی(ع) در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های اعلامی درب انبار است، گفت: برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای موکب‌های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته است.

زمانی گفت: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب‌های اربعین استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی(ع) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول