اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استان سمنان؛ حائز رتبه دوم ایجاد تعهد اشتغال در کشور

استاندار سمنان گفت: استان سمنان در زمینه ایجاد تعهد اشتغال در کشور تاکنون جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و از میانگین کشوری بالاتر است.

استان سمنان؛ حائز رتبه دوم ایجاد تعهد اشتغال در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: مدیران این استان در زمینه به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: توجه به روستاها به‌ویژه در زمینه ایجاد فرصت شغلی برای جوانان روستایی در راستای جلوگیری از مهاجرت به شهرها حائز اهمیت است.

استاندار سمنان بیان کرد: استان سمنان در زمینه ایجاد تعهد اشتغال در کشور تاکنون جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و از میانگین کشوری بالاتر است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از فرصت طلایی تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶ ویژه اشتغال به‌خصوص برای ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی عنوان کرد: از عملکرد مطلوب بانک‌های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶ در راستای ایجاد تعهد اشتغال قدردانی می‌کنم.

استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس برش شهرستانی تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶، پیگیری لازم برای تخصیص و پرداخت این اعتبارات را در دستور کار قرار دهند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول