اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فارس‌من| جذب ۱۰۰۰ نفر برای اجرای مرخصی ۲ هفته‌ای کارگران در پارس جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: برای بخش پشتیبانی در حال گرفتن مجوز هستیم تا در شهریور یا مهرماه با جذب یک‌هزار نفر نیروی جدید، تردد ۲ به ۲ کارگران اجرایی شود.

فارس‌من| جذب ۱۰۰۰ نفر برای اجرای مرخصی ۲ هفته‌ای کارگران در پارس جنوبی

سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: درخصوص فعالیت کارگران پالایشگاه‌ها، باتوجه به اینکه برخی مشاغل در طرح طبقه‌بندی مشاغل دیده نشده است، ما بازنگری در این طرح را شروع کرده‌ایم و اکنون درحال بررسی است و به محض بررسی کامل، طرح ارائه می‌شود.

وی افزود: یکی از تغییراتی که به دنبال اجرای آن هستیم تردد ۲ به ۲ کارگران است که برای پالایشگاه‌ها بسیار سخت بود اما الان به‌تقریب ۸۰ درصد کار درحال اجرا است.

این مقام مسؤول ادامه داد: برای بخش پشتیبانی نیز در حال گرفتن مجوز هستیم تا در شهریور یا مهرماه با جذب یک‌هزار نفر نیروی جدید، تردد ۲ به ۲ کارگران تکمیل شود.

اسدی اعلام کرد: در حوزه کارگران ما بخش‌های بازرسی ویژه‌ای داریم که به طور مرتب وضعیت غذا، خوابگاه و رفاه کارگران را بررسی می‌کنیم؛ هرچند ما نمی‌گوییم مشکلی در مجموعه وجود ندارد. اما مرتب در حال بررسی هستیم و اگر مشکلی باشد پیگیری می‌کنیم و اخطارهای لازم را می‌دهیم، در این باره حتی برخی موارد ما متخلفان را به مرجع قضائی هم معرفی کرده‌ایم.

پیش از این، کاربران فارس من با ثبت سوژه‌ای با عنوان «مرخصی دو به دو کارگران پتروشیمی‌ عسلویه اجرا شود» درخواست پیگیری طرح تردد 2 به 2 کارگران پارس جنوبی را مطالبه کردنده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول