اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گذرشاهراه توسعه «خوسف» از مسیر تحول در صنعت و معدن

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: در این مدت از حوزه صنعت و معدن در شهرستان غافل نبوده چرا که مهم ترین راه توسعه خوسف از مسیر صنعت و معدن می گذرد.

گذرشاهراه توسعه «خوسف» از مسیر تحول در صنعت و معدن

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات اخیر در این شهرستان  به تلاش ها و جذب اعتبارات با حمایت همه مسوولان استانی و شهرستانی برای موضوع آب به ویژه در حل مشکل قطعی آب بخش ماژان و ۴۲ روستای  این بخش، تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی و پروژه استخر نیمه تمام شهرستان اشاره کرد.

وی در ادامه استقرار اداره ثبت اسناد و  موضوعات طرح نهضت ملی مسکن را خواسته به حق مردم شهرستان دانست و از پیگیری شبانه روزی این موضوعات خبر داد.

وی عنوان کرد: در این مدت از حوزه صنعت و معدن در شهرستان غافل نبوده چرا که مهم ترین راه توسعه خوسف از مسیر صنعت و معدن می گذرد.

سرپرست فرمانداری خوسف  پیرو این موضوع اضافه کرد: پیگیری در زمینه سرمایه گذاری، زیر سازی جاده شهرک صنعتی شهرستان خوسف، رایزنی در خصوص تأمین برق و فیبر نوری این مجموعه نیز تنها نمونه ای از اقدامات در حوزه صنایع و معادن است. 

حسینی در پایان یادآور شد: ثمره  پیگیری های دو ماهه اخیر در شهرستان طی آینده ای نزدیک در شهرستان جلوه گر خواهد شد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول