اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیش از چهار هزار و ۳۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷ مرداد تا سوم شهریور، چهار هزار و ۳۳۲ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

بیش از چهار هزار و ۳۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی  دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه اظهار کرد: از ۲۷مردادماه تا سوم شهریورماه سال جاری، چهار هزار و ۳۳۲ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

 نقیبی افزود: در این مدت، ۹۵ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون ۲۸۰ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

 نقیبی بیان کرد: تنها در تاریخ سوم شهریورماه تعداد یک هزار و ۱۳۸ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۴ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

پایان پیام/72058

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول