اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری‌شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران عصر چهارشنبه از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این پیش‌بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه‌های مذکور دور از انتظار نیست. 

وی با بیان اینکه برای روز پنج‌شنبه نهم شهریورماه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری‌شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم نسب به عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط‌های لازم را داشته باشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی طی مدت مذکور نیز هشدار داد و عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند. 

یزدی‌مهر در ادامه بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد ارسال شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول