اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برازجان با ۴۶ درجه گرم‌ترین شهر بوشهر شد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۶درجه سانتیگراد، اهرم و خورموج با ۴۴ و دیلم با ۴۳ درجه به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

برازجان با ۴۶ درجه گرم‌ترین شهر بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، طلیعه محمدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که به‌دلیل افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن، امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها خلیج فارس مواج است.

وی افزود: در این مدت احتمال نفوذ گرد و خاک در مناطق شمالی دور از انتظار نیست اما از شنبه وضعیت جوی آرامی بر استان حکم‌فرما می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد، و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

محمدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۵۴ کیلومتر درساعت پیش‌بینی شده است.

طلیعه محمدی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۶، اهرم و خورموج با ۴۴ و دیلم با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی افزود: در مدت یاد شده دیلم، عسلویه، گناوه و بوشهر به ترتیب با ۸۰، ۷۸، ۷۵ و ۷۳ درصد بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول