اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رفع خلاف از ۶ ملک غیرمجاز در منطقه 19

شهردار منطقه 19 گفت: طی بیست و پنجمین مرحله مقابله با ساخت و ساز غیر قانونی با دستور مقام قضایی رفع خلاف از 6 ملک غیر مجاز و اخذ تعهد کتبی از سازندگان مبنی بر کاهش طبقات مازاد انجام شد.

رفع خلاف از ۶ ملک غیرمجاز در منطقه 19

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: بیست و پنجمین مرحله مقابله با ساخت و سازهای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه ۱۹ در شهرک های احمد خمینی، ابوذر و خیابان های سهیل و بهشتی انجام شد.

وی گفت: در راستای ادامه عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده با اخذ دستور مقام قضایی در ناحیه ۳، تخریب ستون های اصلی دو ملک در خیابان سهیل میانی پشت کلانتری 155 نعمت آباد کوچه شجر و شهرک احمد خمینی نبش کوچه سعادتمند با یک دستگاه پیکور انجام شد.

شهردار منطقه 19 ادامه داد: همچنین در شهرک احمد خمینی نبش کوچه حسینی و خیابان بهشتی سه مالک متعهد به رفع خلاف از طبقات مازاد شدند ضمن اینکه طی این عملیات در شهرک ابوذر کوچه شجر نسبت به رفع خلاف از نصب کرکره و اخذ تعهد در خصوص رفع تخلف از طبقات مازاد اقدام شد.

براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه 19، پنجاه نفر شهربان، حریم بان و معبر بان، 40 نفر یگان حفاظت شهرداری تهران، 30 نفرعوامل اجرایی شهرداری منطقه و با به کارگیری 1 دستگاه لودر، 1 دستگاه پیکور، 1 اکیپ خودرو 137 انجام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول