اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سرمربی آینده فولاد خارجی است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اعلام کرد سرمربی جدید این تیم خارجی خواهد بود.

سرمربی آینده فولاد خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حمید رضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در یک برنامه تلوزیونی، اظهار کرد: امسال شرایط خیلی بدی برای باشگاه فولاد اتفاق افتاده که امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم این مشکل را جبران کنیم.

وی ادامه داد: با گزینه‌های متفاوت صحبت کردیم و به جمع‌بندی با گروه کارشناسی رسیدیم تا طبق نظر هواداران، با سرمربیان خارجی صحبت کنیم و شرایطمان را سر و سامان بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اسامی گزینه‌های مدنظرشان را اعلام نکرد و تصریح کرد: به دلیل اینکه هنوز انتخاب سرمربی ۱۰۰ درصد و نهایی نشده نام نمی‌بریم، ولی با گزینه‌های ایتالیایی، اسپانیایی، صربستان و مقدونیه در بین مربیان خارجی صحبت کردیم و سرمربی بعدی تیم ما قطعی خارجی است.

شعبانی یادآور شد: گزینه‌های ایرانی را هم مورد بررسی قرار دادیم، ولی با توجه به خواسته هواداران که سرمربی خارجی می‌خواهند، بنده با نظر گروه کارشناسی تصمیم گرفتیم که سرمربی خارجی بیاوریم.

وی تاکید کرد: گروه‌های فنی و آنالیز ما همه موارد را برای انتخاب بهترین گزینه لحاظ کردند. افرادی که برای انتخاب سرمربی فولاد مطرح شده‌اند، جزء مربیان خوب اروپا هستند و تمام گزینه‌های مدنظر سابقه قهرمانی در لیگ‌های مختلف اروپایی را دارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره مذاکره با دراگان اسکوچیچ ابراز کرد: الان جزء گزینه‌های ما نیست چون در بررسی‌های به عمل آمده نتوانستیم با ایشان به توافق برسیم. مستقیم با او صحبت نکردیم، ولی از طریق همراهان و افرادی که کمک می‌کنند، این کار را کردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول