اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعزام 142 خودروی امداد و نجات به نجف اشرف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون و در قالب طرح امداد و نجات در اربعین حسینی (ع) تعداد ۱۴۲ دستگاه خودرو امداد و نجات به نجف اشرف اعزام شده است.

اعزام 142 خودروی امداد و نجات به نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: برگزاری همایش باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) بزرگ‌ترین اجتماع انسانی جهانی است که مدیریت بحران افتخار دارد در این همایش معنوی ایفاگر نقش باشد.

وی با بیان اینکه مراحل «آمادگی» و «پاسخ» در تجمع‌های بزرگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان داشت: طبق تعریف، آمادگی مجموعه اقداماتی است که با انجام آن‌ها به نیازهای ناشی از وقوع حوادث و بحران‌ها مانند امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده، همراه با برنامه‌ریزی، سازماندهی و آموزش و انجام مانور، پاسخ داده شود که خوشبختانه ستاد مدیریت بحران استانداری تهران در این خصوص برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین در داخل و خارج از کشور تمهیداتی را اندیشیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه با برگزاری مستمر جلسات کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان تهران تمامی دستگاه‌های ذی مدخل مدیریت بحران پای کار آمدند و همه تلاش‌ها جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسنی مهیا شده است عنوان داشت: ستاد اربعین استان تهران در سه نقطه شامل استان مرزی مهران، شهر نجف در حاشیه صحن حضرت زهرا و کربلا مستقر هستند.

یزدی‌مهر با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون و در قالب طرح امداد و نجات در اربعین حسینی(ع) تعداد 4 هزار نیروی عملیاتی، ۸۲ مرکز عملیاتی و درمانی در نجف اشرف مستقر شده اند‌، گفت: طی این مدت ۱۴۲ دستگاه خودرو امداد و نجات نیز اعزام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول