اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پشتیبانی مردم کردستان از انقلاب در برهه‌های مختلف ثابت شده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کسانی که تلاش می‌کردند مردم کردستان را انقلاب جدا کنند، مردم کردستان در تمامی برهه‌ها ثابت کرده که وفادار به انقلاب هستند و همواره پشتیبانی خود از انقلاب و حاکمیت را اعلام کرده‌اند.

پشتیبانی مردم کردستان از انقلاب در برهه‌های مختلف ثابت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور روحانیون شیعه و سنی کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: به جهت همکاری خوب مسوولان استانی و مجموعه نیروهای مسلح، برنامه‌های خوبی در کردستان برگزار می‌شود و این همایش یکی از برنامه‌های خوب استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اعلام همبستگی، وحدت و انسجام شیعه و سنی کردستان در دفاع از انقلاب و کشور از اهداف برگزاری این همایش است که امروز این انسجام و وحدت در کردستان نمود عینی دارد.

وی ادامه داد: دشمن مدام در تلاش است وحدت و انسجام کردستان را خدشه‌دار کند که این همایش و جمع‌شدن روحانیون شیعه و سنی در کنار هم پاسخی محکم به دشمنان است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: دشمن در ۴۴ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده تا این انقلاب که برگرفته از تعالیم اسلامی است را با مشکل مواجه کند.

به گفته وی، انقلاب اسلامی که الگوی مقابله با دشمنان است دائما مورد هجمه قرار گرفته و آنها در تلاش هستند تا در انقلاب که حاصل تلاش و مجاهدت رزمندگان و ملت ایران است، انحراف ایجاد کنند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: امروز باید عزم و همت ما برای سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد که امام به خوبی آن را تبیین کردند.

وی با طرح این سوال که در کجای دنیا سراغ داریم که یک نظام جهاد و انقلاب کند تا حاکمیت اسلامی حکمفرما شود، گفت: انقلاب ایران جدای از حاکم‌کردن اسلام و قرآن، برای انسان‌ها و کشورهای آزاده و آزادیخواه هم به الگویی شایسته تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: کسانی تلاش می‌کنند مردم کردستان را انقلاب جدا کنند، در حالیکه مردم کردستان در تمامی برهه‌ها ثابت کرده که وفادار به انقلاب هستند و همواره پشتیبانی خود از انقلاب و حاکمیت را اعلام کرده‌اند.

سردار گشتاسبی با اشاره به شهادت بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ از مردم کردستان در راه دفاع از انقلاب، خاطرنشان کرد: در تمامی نقاط کردستان ذکر و یاد شهیدان است و این بیانگر حمایت مردم کرد از انقلاب و کشور است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول